perjantai 9. maaliskuuta 2012

Lounasruokalassa kuultua:


"Mitäs teillä tänään on?"
"Broilerikeittoa ja chili con carnea."
"Laitetaan sitten sitä."
"Siis kumpaa?"
"No sitä silikoonia."
*
"Mä olin eilen siinä sarjassa Kätevä emäntä. Näyin oikein kunnolla."
"Ai, sä harrastat performanssia."
"Juuri sellaista!"
*
"Mun koulutukseni perustuu vain elämän kiertokulkuun. Kyllä mä puhun vähän ranskaa ja englantia ja ruotsiakin. Mutta saksassa oli liian vaikea kielioppi. Voila madame!"
"Mä olen niin tyytyväinen kun oon syntynyt Suomeen, kun meillä on niin vaikea kieli. Me ollaan lähtökohtaisesti parempia kuin muut kun me opitaan jo kohdussa tämmönen kieli."
"Nuorena mun kieli oli rokki. Se on kuule maailmankieli! Hei nyt tulee hyvä piisi radiosta, toi Sade. Se on sama kuin Witni Hjuuston mutta fiksumpi. Mulla on sen monta kasettia, mää kuuntelen niitä viäläkin. 
Mä olen kuule elänyt niin joka solulla!"